نظر مهران توی وبلاگ من


من تنها

امروز اومدم وبمو چک کنم یه پیام دیدم که کلی شکه شدم

اره درسته مهران به وب من سر زده ونظر داده واز من خاسته یه وب براش بسازم تا دلنوشته هاشو اونجا بنویسه

اگه بدونید چقد خوشحال شدم

این بهترین پیام زندگیم بود

هرچند یه مقدار از دستم عصبانی بود بابت نوشت مطالبی که در موردش نوشته بودم(اخه قبلا بهش قول داده بودم که دیگه در موردش چیزی ننویسم) کجاشو دیدین کلی سفارش کرد این پیامو توی وبم نزنم واسه همین سفارششو بجا میارم

اینم متن کامل پیام مهران

سلام میترا خانم

من مهران هستم  نمیدونم چرا با وجود اینکه دفعه قبل از شما خواهش کرده بودم که دیگه در مورد من چیزی توی وب سایتتون ننویسید بازم دارم میبینم اینکارو انجام میدین! میدونم این خبرها رو از کجا اوردین ولی خیلی بیکاری ظاهرا!

روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم تاوان سنگینی رو بابت اولین و شاید اخرین عشقم پس دادم!خیلی راحت زندگی به اون زیبایی رو با این تنهایی عوض کردم!هیچوقت خودمو بابت اتفاقی که برای پدرو مادرم افتاد نمیبخشم چون اگه من اون خریت رو انجام نمیدادم اونا اونروز توی اون جاده لعنتی نبودن که بخاد اون اتفاق براشون بیفته! شاید الان خیلی از اونایی که منو میشناسن به چشم یه دیوونه به من نگاه میکنن ولی اصلا برام مهم نیست!

شاید حالا فهمیده باشید چرا اون روزها به چراغ سبز شما برای دوستی بینمون اعتنایی نمیکردم! اره من از همون روزها عاشق این دختر بودم واسه همین به شما بی تفاوت بودم قصدم اصلا توهین به شما نبود!

الان با اون مهرانی که شما میشناختین خیلی فرق کردم ولی هنوزم همون مهرانم اگر چه یه مدتی توی یه اسایشگاه بستری بودم ولی هنوز عقلم سر جاشه! توی این مدت خیلی بلاها سرم اومده ولی خدا دوسم داشتو هنوزم زنده ام ولی خیلی خسته ام خسته از همه چی و از همه کس! توی این چند وقت که بستری بودم اعتیادمو که حاصل همون عشق بود ترک کردم اما بعید میدونم بتونم پاک بمونم اخه تنها تسکین دردام بود!

بیشتر از این سرتو درد نمیارم خاستم ازت یه خاهشی بکنم ! میتونی مدیریت این وبو به من بدین یا یه وب برام بسازین اخه از وب ساختن چیزی سر در نمیارم میخام حرف دلامو توش بنویسم مثل یه دفتر خاطرات! دلم داره میترکه!

این ایمیلمه:------------------------------

با یه میل یه کمی هم برام توضیح بده چطور با وب کار کنم مرسی

بهم خبر بده

نبینم این پیامو توی وبت بزنی وگرنه ناراحت میشم دارم جدی میگم مرسی فعلا بای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعتتوسط میترا | |